Menarik hari ini

Jam Teratak Sunyi

The Funeral Of Hearts

Labels

merapu (22) Renungan (9) 18SX (8) My Car (4) BLMclub (3) Lawak bodoh (3) Lyric (3) Awards (2) Tag dan Tag (2) Miss u (1) Poem (1) Vocation (1) gone (1) menakjubkan (1) suggestion (1)

Jom Sembang

Update List

Sambil-sambil bace sila la click iklan kat bawah nie yea...tq


Kawan-Kawan Teratak Sunyi

* Penyusun batu yang pakar

Halo...halo.......anyone here????


sementara teratak nak tunggu mata teratak nie terpejam, teratak nak share ngan korang sume tentang seorng pemuda yang sangat handal dalam penyusunan batu nie..teratak rasa bukan semua orang kat dunia nie ade bakat semulajadi dalam penyusunan batu nie...kalau teratak jumpa batu tepi jalan ke,teratak wat tak tahu je..lau tak pun teratak sepak-sepak..tu je yang teratak tahu buat kat batu tu..


Tapi,lain pula kat pemuda sorang nie..bagi dye batu tu satu benda yang menarik dan boleh di buat satu artifak *betoy ke artifak*..


okeyh,teratak tak mahu cerita panjang,nanti korang bosan lak kan baca teratak merapu meraban entah ape-ape nie..so,ape lagi...jom kite tengok sama-sama ape yang pemuda nie mampu buat dengan batu yang selama nie kita anggap satu benda yang tidak berguna dan tidak boleh mendatangkan kemasyuran...heeee


tengok tu,pemuda tu sedang menyusun batu..sangat cantik kan...

ini lah hasil nye...wahhh,menakjubkan..teruja teratak tengok...

dengan telitinye pemuda tu susun batu yang bukan semua orang boley buat..

wowww..batu kecil mampu mengimbangi batu yang besar di atas nye..FANTASTIK.!!

tengok bertapa fokus nye pemuda tu menyusun batu yang agak besar di atas batu yang kecil.


P/s : tu dye..hebat bukan???ape pendapat tentang pemuda tu...adakah anda rasa anda mampu membuat sedemikian??kalu boley sila bagi tahu teratak yea..nanti teratak post gambar korng susun batu pulak..^_^

Kredit to : UMPlife Forum

2 comments:

Rohaifi Azri@Denai Cinta said...

perrrggghhhh!!! gilerrr fokus!!!
bukan senang nak cari 'titik' keseimbangan nak menyusun batu-batu tu... pernah jugak mencuba, tapi gagal... hahahaha :-D

Jerul Dutos said...

haaaa...kan...kan..kannn.....
bukan calang2 org yg boley buat camtu...hanye yang ade bakat tersembunyi je.....tak pe,mencuba tapi gagal tu satu lumrah da..tapi kalau selalu mencuba InsyaAllah satu hari nanti akan berjaya jugak...InsyaAllah..heeheee..;P

Post a Comment