Menarik hari ini

Jam Teratak Sunyi

The Funeral Of Hearts

Labels

merapu (22) Renungan (9) 18SX (8) My Car (4) BLMclub (3) Lawak bodoh (3) Lyric (3) Awards (2) Tag dan Tag (2) Miss u (1) Poem (1) Vocation (1) gone (1) menakjubkan (1) suggestion (1)

Jom Sembang

Update List

Sambil-sambil bace sila la click iklan kat bawah nie yea...tq


Kawan-Kawan Teratak Sunyi

* Entah la

Huh....Bosan gile asenye skung neh..tak tahu nak buat ape..daripada aku duduk mengelamun macam orang gila, baek aku update blog an....

Chop.! sory ar lame gila da aku tak update blog aku neh..ape boleh buat..skung nie aku memang busy giler..

Busy dengan ape je????..hurmm..aku pun tak tahu la...

first weekend aku datang UMP nie aku pergi KL...

second weekend lak aku pergi Camp Pengurusan Sukan kat PD..(bapak best giler weh...)

This weekend lak nak pergi KL + Genting lak..(lau jadi la...)

Hurmmm...berjalan je kerja aku an...ish3...

P/s : masuk minggu nie baru 3 minggu aku duk UMP..rase macam da berbulan-bulan da..
Pp/s : ape motif nye nie eh??.!

-------------------------------------------------------- ------------------------------------- Please Leave Your Comment For Appreciate What I Had Write Here...

0 comments:

Post a Comment