Menarik hari ini

Jam Teratak Sunyi

The Funeral Of Hearts

Labels

merapu (22) Renungan (9) 18SX (8) My Car (4) BLMclub (3) Lawak bodoh (3) Lyric (3) Awards (2) Tag dan Tag (2) Miss u (1) Poem (1) Vocation (1) gone (1) menakjubkan (1) suggestion (1)

Jom Sembang

Update List

Sambil-sambil bace sila la click iklan kat bawah nie yea...tq


Kawan-Kawan Teratak Sunyi

* Bahaya Sex.!!

Kalau lah ade orang tanye korang....

Pernah Buat SEX tak???
Hmmmm...pe yang korang akan jawab nanti ek??? 
                  *syes gile an bunyi nye*
tp sebenarnye tak la syes pun...lau korang rase cam syes gile tu...ehem2,mesti korang penah buat an???
aku memang tak penah lagik..so,sape-sape yang da pernah tu citer ar sikit pengalaman tu kat aku dowh..lau tak nak citer sikit, banyak pun tak pe gak...kekeke

hadoi....lau sape-sape yang tak pernah buat tu kire same geng la ngan aku nie..
tapi kan,sape yang da penah buat tu....ehemmmmmm...
meh tang sini aku nak citer skit..alaa,tak banyak pun...

hurmmmm.....ape rasenye ek????
korang tahu ke????
haaaa...yang nie kita tak tahu neh..
tapi........................
tapi........................
tapi........................
brape banyak tapi daaaaa.......
bunyi pun da macam kreta api...dush...

Aaahhaahh!!!!...
aku duk men menggoogle-google....
terjumpa la satu blog nie ade benda beshhhh...
korang nak tau pe????
haaaaa....jom layan....


Haaaa....pokok pakalnye korang tanye la dulu pasangan anda yea...
Wakakakaka......=p
   




-------------------------------------------------------------------------------------------------
Please Leave Your Comment For Appreciate What I Had Write Here...

4 comments:

norifa said...

ha..ha..kelakar la, pompuan ngan pondan pun dah xleh nak beza yek!

Jerul Dutos said...

hahaha...msti laki pondan tu da tukar jantina...sbb tu xley nk beza tu...heeee

Nora Shahaira said...

ha ha ha..akak suka la..nanti akak share ye..

Jerul Dutos @ Teratak Sunyi said...

akak nora : hehee...okeyh kak...sharing is caring..hehee..^_^

Post a Comment