Menarik hari ini

Jam Teratak Sunyi

The Funeral Of Hearts

Labels

merapu (22) Renungan (9) 18SX (8) My Car (4) BLMclub (3) Lawak bodoh (3) Lyric (3) Awards (2) Tag dan Tag (2) Miss u (1) Poem (1) Vocation (1) gone (1) menakjubkan (1) suggestion (1)

Jom Sembang

Update List

Sambil-sambil bace sila la click iklan kat bawah nie yea...tq


Kawan-Kawan Teratak Sunyi

* Why??




Hidup kite boleh dikatakan macam roda..kadang2 kite di atas,kadang2 kita di bawah..keadaan ini terus berlaku sama ada kita sedar or tidak..tapi,keadaan itu amat ak sedari dalam hidup aku sekarang nie..

Ade masanye ak hepi,ade mase ak sedeyh..tahu kenapa???

itulah lumrah hidup kita di dunia ini..

Namun sekarang ini aku amat tidak paham dengan hidup aku..hidup aku sekarang lebih banyak berada di bawah..hati aku selalu sedey dan tidak tahu ape harus aku buat..

Namun kesedihan ak dapat diubati jika aku dapat tengok someone tu hepi..Tapi bila je someone tu macam nak lari je dari aku,aku terus rase teramat sedey..

Kenapa aku di temukan dengan dye??itu adalah jodoh or just nak uji aku??jika itu hanye ujian..tolong la tunjukkan kepada aku jalan keluar..akan tetapi,jika itu jodoh..aku akan terus sabar menantinye..

Tetapi jika itu hanya lah sekadar ujian,kenapa hati aku yang totaly tertutup tiba2 terbuka semula bila mengenalinya??Itu semua hanya Allah s.w.t sahaja yang mampu menjawabnye..

Aku sekarang hanye mampu berdoa dan menunggu ape yang akan berlaku selepas ini..Aku berharap orang yang dye sayang dapat memberikan kebahagiaan kepadanye setiap mase..Bagi aku sudah cukup jika aku dapat lihat dye bahagia..Aku juga sanggup menderita deminye..

Thankz sebab beri aku kesempatan mengenalinye walaupun itu adalah hanye sementara..Aku akan selalu mendoakan kebahagiaan hidupnye.

Jika suatu hari nanti aku pergi meninggalkannye tanpa mengucapkan selamat tinggal,aku harap dye akan selalu mengenangkan aku dalam doanye..Dan aku harap dye tidak akan pernah lupa untuk ziarahi pusara aku dan sedekah kan aku al-Fatihah..Hanye itu aku pinta dari nye..

0 comments:

Post a Comment